DutchEnglishFrenchGerman

Cloudia Helpt

Altijd het juiste antwoord

De online, intelligente kennismanagement oplossing van Cloudia Help beantwoordt vragen van je klanten met gemak.

  • Betere customer experience
  • Tijd en energie besparen

Met inzicht in meest gestelde vragen weet je wat je klanten willen weten. Bespaar tijd en energie aan veel voorkomende klantvragen; tijd die je vervolgens aan je core business of complexere klantvragen kunt besteden. Realiseer een hogere klanttevredenheid met het direct geven van hoogwaardige antwoorden.

Plan demo
Kijk video

Welke vragen leven er echt bij je klanten?
Je stelt je klanten centraal, maar 

  • overdag en ‘s avonds komen er veel telefoontjes tussendoor van klanten met vragen, of 
  • je klantenservice krijgt veel van dezelfde vragen 

Medewerkers van je customer experience afdeling zijn onnodig tijd kwijt met het zoeken naar de juiste antwoorden. Terwijl je graag ziet dat jullie consistente antwoorden op vaak voorkomende klantvragen kunnen geven. Met telefoontjes tussendoor kom je minder goed toe aan de kernactiviteiten van je werk. Weet je welke vragen je klanten op verschillende momenten in het aankoopproces stellen?

Plan demo
Meer tijd en energie voor aandacht aan je klanten 

Cloudia Help is jouw online servicemedewerker. Met Cloudia Help levert iedereen hoogwaardige en consistente service aan klanten; of dat nu om een webshop, recruitmentbureau of een intern klantenserviceteam gaat.

Klantvragen? goede antwoorden!

Goede, en vooral juiste kennis is steeds belangrijker in een kennisintensieve economie. Bij het aankoopproces van informeren, beslissen en uiteindelijk kopen, verwachten klanten bij specifieke vragen passende antwoorden. Daarnaast draait het om consistente distributie van de kennis en het waarborgen van hoogwaardige antwoorden. Vaak is de kennis in je organisatie versnipperd, zijn serviceteams bezig te zoeken naar goede antwoorden of wil je efficiënter vragen van klanten beantwoorden. Meer vragen beantwoord in minder tijd!