CLOUDOE Klantcontact™

Genesys PureCloud technologie gecombineerd met deskundige ontzorging.

Het PureCloud Platform

Genesys heeft al haar kennis en ervaring van de afgelopen decennia op Contactcenter gebied ingebracht in haar tweede generatie PureCloud oplossing. PureCloud is revolutionair qua architectuur en draait volledig in de Cloud van Amazon.

De PureCloud oplossing is modulair opgebouwd
  • PureCloud Collaborate Pro- Unified Communications Platform inclusief document management;
  • PureCloud Communicate – Collaborate Pro, uitgebreid met een krachtig IP PABX platform;
  • PureCloud 1-2-3 – Communicate plus het Omnichannel Contactcenter platform.
Open platform

Door een slim ontwerp is het mogelijk om heel eenvoudig met Cloud gebaseerde diensten zoals SalesForce, ZenDesk, Microsoft Dynamics als met on-premise oplossingen te integreren. Met PureCloud beschikt u out-of-the-box over een multimediaal contactcenterplatform waar geen zware investeringen voor nodig zijn.

De oplossing is per maand schaalbaar qua aantallen seats en functionaliteit.

PureCloud Collaborate Pro

PureCloud Collaborate Pro (het nieuwe samenwerken) verbetert de interne communicatie en verkleint de lijnen tussen verschillende afdelingen. Met deze Unified Communications oplossing beschikt u over chat, videobellen, Conferencing, Schermdelen en documentdeling.

Vind snel mensen in specifieke groepen, regio’s of met gespecialiseerde vaardigheden of certificeringen.
Discussieer met individuele collega’s of hele teams via groeps-chat, video conferencing en het delen van het scherm.

Altijd en overal toegang tot je collega’s of informatie. Het maakt niet uit waar je bent en met welk apparaat je werkt.

Voor eenvoudig delen, bewerken en beheren van documenten met anderen.
Geavanceerde zoekmogelijkheden om snel mensen, documenten en chatgeschiedenis terug te vinden.

PureCloud Communicate

PureCloud Communicate bevat het volledige scala van functies benodigd voor uw interne en externe communicatie en combineert de voordelen van Collaborate Pro met een krachtige IP telefooncentrale. Het platform is eenvoudig te implementeren en beheren, en ontworpen voor de beroepsbevolking van vandaag en morgen.

Bedrijfs-brede VoIP telefoon service.

Klanten navigeren door telefoonmenu’s hoe zij dat willen met spraak of dtmf-tonen.

Direct en makkelijk opzetten van telefonische conferenties.

Eenvoudige toegang tot voicemailberichten en gespreksopnamen.

Inkomende faxen worden in uw mailbox afgeleverd.

De communicatie blijft onafgebroken – zelfs als uw internetverbinding niet beschikbaar is.

PureCloud 1-2-3

Empower uw Contactcenter om zich snel aan te kunnen passen aan uw steeds veranderende prioriteiten en verwachtingen van uw klanten. PureCloud 1-2-3 is een alles-in-een customer engagement oplossing die meerdere kanalen, schaalbaar en eenvoudig bij uw medewerkers brengt.

Geeft klanten de keuze van hun contactmogelijkheden – spraak, e-mail, webchat en IVR.
Beheer en mix inbound / outbound multichannel interacties.
Verbind snel klanten met de best gekwalificeerde agent.
Maakt routering en self-service eenvoudig.
Voor het opbouwen van uw merk, aanmoedigen van klantloyaliteit, en openen van nieuwe inkomstenstromen.
Optimaliseer uw personeelsbestand met verbeterde agent training, en feedback van hun prestaties.
Real-time monitoring en historische operationele rapportages verstrekken het benodigde inzicht in de prestaties van uw Contactcenter.
Met de data analytics module verhoogt de nauwkeurigheid van prognoses en planningen.

Oplossingen met de PureCloud technologie van Genesys – Interactive Intelligence