DutchEnglishFrenchGerman

13 november 2020

Genesys leider Gartner CCaas 

Het landschap van het Contact Center as a Service (CCaaS) is zeer competitief. Het Gartner CCaaS Magic Quadrant-rapport 2020 evalueert 13 leveranciers op hun volledigheid van visie en het vermogen om uit te voeren.  

Genesys is er trots op genoemd te worden als leider. Op basis van een sterke visie en de lokale én wereldwijde dekking, maakt Genesys voor ons de ideale partner om ons te laten excelleren als Dedicated Partner.  

Vraag het volledige rapport aan om erachter te komen waarom Genesys gepositioneerd is als een wereldwijde leider met oplossingen voor bedrijven van elke omvang en industrie. U krijgt ook inzicht in:  

  • Belangrijkste trends op de CCaaS-markt  
  • Tips voor het navigeren op de markt  
  • Hoe Gartner 13 providers beoordeelt op hun vermogen om geweldige klantenservice te leveren 

Vraag het volledige rapport aan

14 september 2020

Cloudoe opnieuw gevraagd voor de EMEA Partner Advisory Board 

Als enige Nederlandse Genesys partner zijn we opnieuw uitgenodigd om zitting te nemen in de Genesys EMEA Partner Advisory Board. In deze positie kunnen we meerwaarde toevoegen en invloed uitoefenen op de Genesys portfolio.

Het doel van de Genesys Advisory board is om van elkaar te leren en expertise en kennis te delen met andere Internationale partners.

‘Learn from each other for greater success’ 

9 september 2020

Cloudoe maakt thuiswerken efficiënt met TeamsUP  

Vergroot de toegevoegde waarde van de Hosted Telefooncentrale met Cloudoe TeamsUP! 

We bellen met mobiele telefoons, via apps of de vertrouwde vaste telefoon. Veel medewerkers nemen zelfs hun vastebedrijfstelefoon mee naar huis. Het belangrijkste is dat we altijd en overal bereikbaar willen zijn. Sinds 2020 communiceren we, mede door het gedwongen thuiswerken, als gevolg van COVID 19 steeds vaker met Microsoft TeamsHier is de centrale plek waar je meetings kunt opzettencommuniceert en documenten deelt. 

De werkplek per 2020 
Omdat Teams niet meer weg te denken is in je werkplek, biedt Cloudoe nu de integratie met de Hosted telefooncentraleMet de unieke dienst TeamsUP bel je via Teams eis je persoonlijke Teams account een onderdeel geworden van een virtuele telefooncentrale. In tegenstelling tot andere Teams oplossingen blijven de bedrijfstelefonie instellingen zoals keuzemenu’s en speciale routeringen actief maar ook je persoonlijke instellingen zoals bijvoorbeeld je eigen directe nummer van kracht. De vaste telefoon hoeft dus niet meer mee naar huis. Nu heb je echt altijd je kantoor bij de hand. 

Eigen nummer overal 
In Teams krijgt elke medewerker de beschikking over een eigen intern en vast (extern) telefoonnummer. Alle functionaliteiten van een telefooncentrale zijn aanwezig. Afhankelijk van de instellingen bel je uit met het algemene bedrijfstelefoonnummer of met je directe telefoonnummer. Alle medewerkers beschikken zo over een geïntegreerde werkplek, zowel op kantoor als onderweg. Dat kan met een laptop, tablet of zelfs alleen met een smartphone.  

 Meer weten? Neem contact op met onze TeamsUP specialist Peter van den Berg [email protected] of telefoonnummer 088-4260103.