Het landschap van het Contact Center as a Service (CCaaS) is zeer competitief. Het Gartner CCaaS Magic Quadrant-rapport 2020 evalueert 13 leveranciers op hun volledigheid van visie en het vermogen om uit te voeren.
Genesys is er trots op genoemd te worden als leider. Op basis van een sterke visie en de lokale én wereldwijde dekking, maakt Genesys voor ons de ideale partner om ons te laten excelleren als Dedicated Partner.
Vraag het volledige rapport aan om erachter te komen waarom Genesys gepositioneerd is als een wereldwijde leider met oplossingen voor bedrijven van elke omvang en industrie. U krijgt ook inzicht in:
Als enige Nederlandse Genesys partner zijn we opnieuw uitgenodigd om zitting te nemen in de Genesys EMEA Partner Advisory Board. In deze positie kunnen we meerwaarde toevoegen en invloed uitoefenen op de Genesys portfolio.
Het doel van de Genesys Advisory board is om van elkaar te leren en expertise en kennis te delen met andere Internationale partners.
‘Learn from each other for greater success’
Vergroot de toegevoegde waarde van de Hosted Telefooncentrale met Cloudoe TeamsUP!
We bellen met mobiele telefoons, via apps of de vertrouwde vaste telefoon. Veel medewerkers nemen zelfs hun vaste, bedrijfstelefoon mee naar huis. Het belangrijkste is dat we altijd en overal bereikbaar willen zijn. Sinds 2020 communiceren we, mede door het gedwongen thuiswerken, als gevolg van COVID 19 steeds vaker met Microsoft Teams. Hier is de centrale plek waar je meetings kunt opzetten, communiceert en documenten deelt.
De werkplek per 2020
Omdat Teams niet meer weg te denken is in je werkplek, biedt Cloudoe nu de integratie met de Hosted telefooncentrale. Met de unieke dienst TeamsUP bel je via Teams en is je persoonlijke Teams account een onderdeel geworden van een virtuele telefooncentrale. In tegenstelling tot andere Teams oplossingen blijven de bedrijfstelefonie instellingen zoals keuzemenu’s en speciale routeringen actief maar ook je persoonlijke instellingen zoals bijvoorbeeld je eigen directe nummer van kracht. De vaste telefoon hoeft dus niet meer mee naar huis. Nu heb je echt altijd je kantoor bij de hand.
Eigen nummer overal
In Teams krijgt elke medewerker de beschikking over een eigen intern en vast (extern) telefoonnummer. Alle functionaliteiten van een telefooncentrale zijn aanwezig. Afhankelijk van de instellingen bel je uit met het algemene bedrijfstelefoonnummer of met je directe telefoonnummer. Alle medewerkers beschikken zo over een geïntegreerde werkplek, zowel op kantoor als onderweg. Dat kan met een laptop, tablet of zelfs alleen met een smartphone.
Meer weten? Neem contact op met onze TeamsUP specialist Peter van den Berg [email protected] of telefoonnummer 088-4260103.
Copyright 2020 © - Cloudoe B.V. Alle rechten voorbehouden.
Noodzakelijke cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over het gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyseren. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken.