DutchEnglishFrenchGerman

9 september 2020

Cloudoe maakt thuiswerken efficiënt met TeamsUP  

Vergroot de toegevoegde waarde van de Hosted Telefooncentrale met Cloudoe TeamsUP! 

We bellen met mobiele telefoons, via apps of de vertrouwde vaste telefoon. Veel medewerkers nemen zelfs hun vastebedrijfstelefoon mee naar huis. Het belangrijkste is dat we altijd en overal bereikbaar willen zijn. Sinds 2020 communiceren we, mede door het gedwongen thuiswerken, als gevolg van COVID 19 steeds vaker met Microsoft TeamsHier is de centrale plek waar je meetings kunt opzettencommuniceert en documenten deelt. 

De werkplek per 2020 
Omdat Teams niet meer weg te denken is in je werkplek, biedt Cloudoe nu de integratie met de Hosted telefooncentraleMet de unieke dienst TeamsUP bel je via Teams eis je persoonlijke Teams account een onderdeel geworden van een virtuele telefooncentrale. In tegenstelling tot andere Teams oplossingen blijven de bedrijfstelefonie instellingen zoals keuzemenu’s en speciale routeringen actief maar ook je persoonlijke instellingen zoals bijvoorbeeld je eigen directe nummer van kracht. De vaste telefoon hoeft dus niet meer mee naar huis. Nu heb je echt altijd je kantoor bij de hand. 

Eigen nummer overal 
In Teams krijgt elke medewerker de beschikking over een eigen intern en vast (extern) telefoonnummer. Alle functionaliteiten van een telefooncentrale zijn aanwezig. Afhankelijk van de instellingen bel je uit met het algemene bedrijfstelefoonnummer of met je directe telefoonnummer. Alle medewerkers beschikken zo over een geïntegreerde werkplek, zowel op kantoor als onderweg. Dat kan met een laptop, tablet of zelfs alleen met een smartphone.  

 Meer weten? Neem contact op met onze TeamsUP specialist Peter van den Berg [email protected] of telefoonnummer 088-4260103.