De visie van Rik op genesys AI

๐——๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ถ๐˜€๐—ถ๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ฅ๐—ถ๐—ธ ๐—ผ๐—ฝ ๐—š๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐˜€๐˜†๐˜€ ๐—”๐—œ

Binnen de wereld van klantcontact zijn er talloze AI-oplossingen in omloop, maar volgens onze specialist Rik Koldewe zit de kracht van Genesys juist in hun aanpak. Geen compleet nieuw platform, maar slimme AI-functionaliteiten toegevoegd aan een systeem dat al werkt. Dit maakt het toegankelijk, schaalbaar en begrijpelijk voor elk team.

โ€

Rik verteld: โ€œAI is wat mij betreft geen vervanger, maar een collega. Een co-pilot die je ondersteunt tijdens gesprekken en een virtual agent die de eenvoudige vragen zelfstandig afhandelt. Zo houden mensen de ruimte om het verschil te maken, daar waar het รฉcht telt. De Virtual Agent is een slimme eerste lijn: hij beantwoordt de standaardvragen snel en efficiรซnt, zodat jouw medewerkers zich kunnen focussen op de complexere gesprekken waar รฉcht aandacht voor nodig isโ€™.

โ€

We zitten nog midden in de ontwikkeling van AI. In de afgelopen twee jaar is er meer veranderd dan in de twintig jaar daarvoor van mijn carriรจre en die weg is nog lang niet ten einde. โ€˜We leren steeds opnieuw met nieuwe ontwikkelingen om te gaan en uiteindelijk maakt technologie het leven beter. Het geeft je meer tijd voor de dingen die er รฉcht toe doen.โ€™

โ€“ ๐—ฅ๐—ถ๐—ธ, ๐—–๐—น๐—ผ๐˜‚๐—ฑ๐—ผ๐—ฒ

Meer weten? Rik deelt graag zijn kennis. Neem contact met ons op!