Cookie Consent

Door op "Accepteren" te klikken, gaat u ermee akkoord dat er cookies op uw apparaat worden opgeslagen om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en bij te dragen aan onze marketinginspanningen Bekijk onze Privacy Policy voor meer informatie.

valuable connections made together!

Welcome.

Make every customer interaction a success!

Cloudoe offers customer contact solutions, fully tailored to the needs of your customers and organization.

Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton

how we help

How we improve customer contact.

1

Een efficiëntere en hogere kwaliteit van het klantcontact

Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap

Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent

Cloudoe implementeert een op maat gemaakt knowledge center dat gebruikt kan worden voor het ophalen van kennis voor elk bedrijfsonderdeel

Krijg inzicht in alle servicelevels en individuele agenten. Hiermee kun je als organisatie datagericht sturen op het optimaliseren van de klantcontactfunnel en agentperformance

2

Losse systemen samen in één centrale oplossing

Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap

Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent

Alle informatie wordt in real-time bijgehouden

Cloudoe maakt dashboards gebaseerd op de behoefte van elk type medewerker

3

Centrale en digitaal kennisoverzicht op een overzichtelijke plek

Nieuwe inzichten en ontwikkelingen worden geïmplementeerd, hierbij verzorgen we een onboarding

Cloudoe blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, daarbij informeren we onze klanten over de nieuwe mogelijkheden

Cloudoe maakt gebruik van AI technologieën om het klantcontact te verbeteren zoals emotie detectie bij telefonische gesprekken en automatische samenvattingen van klantgesprekken

1

More efficient and higher quality of customer contact

Cloudoe makes a logical interpretation of the customer contact landscape

Agents are smartly classified based on the agent's qualification

Cloudoe implements a customized knowledge center that can be used to retrieve knowledge for each business unit

Get insight into all service levels and individual agents. This allows you, as an organization, to focus on optimizing the customer contact funnel and agent performance.

2

Separate systems together in one central solution

Agents are smartly classified based on the agent's qualification

All information is kept in real time

Cloudoe creates dashboards based on the needs of each type of employee

3

Central and digital knowledge centre in one convenient place

New insights and developments are continuously being implemented, where we provide onboarding

Cloudoe stays up to date with the latest developments, while informing our customers about new opportunities

Cloudoe uses AI technology to improve customer contact such as emotion detection during phone calls and automatic summaries of customer conversations.

What we do

Why choose Cloudoe as your customer contact center supplier?

Over 10 years of experience in customer contact

Due to our years of experience, we know how to efficiently optimise processes, how the implementation trajectory for improving customer contact works and how to offer you the best possible solution.

A personal partner who is always there for you

One of our biggest pillars is personal contact. At Cloudoe, we are always there for you and, in addition to our implementation team, we also have a great support team that will always help you find the answer to your question.

Always going the extra mile

Our support is always dedicated to provide an excellent service.  We think along with the challenges you face, even if it lies outside our direct sphere of influence. With our experience, we hae a thorough understanding on how to optimise processes and how to best assist our customers with the challenges they encounter.

Customer cases

We are proud to work with
these organizations.

Discover Cloudoe's opportunities for your organization!

Dianne would love to talk to you!

Get in touch