
๐ฅ๐ฒ๐ฐ๐ฎ๐ฝ ๐จ๐ป๐น๐ฒ๐ฎ๐๐ถ๐ป๐ด ๐๐ถ๐ด๐ถ๐๐ฎ๐น ๐๐๐๐๐ผ๐บ๐ฒ๐ฟ ๐๐
๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ฒ๐ป๐ฐ๐ฒ
Afgelopen dinsdag waren we samen met Social Deal en Genesys aanwezig bij de Unleasing Digital Customer Experience. Tijdens een interview is Miro Grulovic in gesprek gegaan met Kim Raijmakers.
Ze namen ons samen mee in het verhaal over hoe de samenwerking tot stand is gekomen en hoe we samen steeds blijven bouwen aan een efficiรซnte klantervaring. Er kwamen verschillende themaโs langs, zo ging het over de positieve aspecten en waar wellicht nog een uitdaging ligt. Het optimaliseren van contactmomenten en het werken met meerdere kanalen, maar ook het verbeteren van de medewerkerstevredenheid.
We willen Kim nogmaals enorm bedanken voor haar bijdrage en enthousiaste inzet. Het was waardevol om op deze manier samen het gesprek aan te gaan.
Meer weten over wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? ๐ช๐ฒ ๐ด๐ฎ๐ฎ๐ป ๐ด๐ฟ๐ฎ๐ฎ๐ด ๐บ๐ฒ๐ ๐ท๐ฒ ๐ถ๐ป ๐ด๐ฒ๐๐ฝ๐ฟ๐ฒ๐ธ, neem gerust contact met ons op!
#CustomerExperience #CX #ValuableConnections #DigitaleTransformatie #Cloudoe #SocialDeal #Genesys #KlantcontactMetKarakter #SamenSterk #EfficiรซntieInService