Recap Unleasing Digital Customer Experience

๐—ฅ๐—ฒ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฝ ๐—จ๐—ป๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐˜€๐—ถ๐—ป๐—ด ๐——๐—ถ๐—ด๐—ถ๐˜๐—ฎ๐—น ๐—–๐˜‚๐˜€๐˜๐—ผ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ ๐—˜๐˜…๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ
Afgelopen dinsdag waren we samen met Social Deal en Genesys aanwezig bij de Unleasing Digital Customer Experience. Tijdens een interview is Miro Grulovic in gesprek gegaan met Kim Raijmakers.


Ze namen ons samen mee in het verhaal over hoe de samenwerking tot stand is gekomen en hoe we samen steeds blijven bouwen aan een efficiรซnte klantervaring. Er kwamen verschillende themaโ€™s langs, zo ging het over de positieve aspecten en waar wellicht nog een uitdaging ligt. Het optimaliseren van contactmomenten en het werken met meerdere kanalen, maar ook het verbeteren van de medewerkerstevredenheid.

We willen Kim nogmaals enorm bedanken voor haar bijdrage en enthousiaste inzet. Het was waardevol om op deze manier samen het gesprek aan te gaan.

Meer weten over wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? ๐—ช๐—ฒ ๐—ด๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐—ฎ๐—ด ๐—บ๐—ฒ๐˜ ๐—ท๐—ฒ ๐—ถ๐—ป ๐—ด๐—ฒ๐˜€๐—ฝ๐—ฟ๐—ฒ๐—ธ, neem gerust contact met ons op!


#CustomerExperience #CX #ValuableConnections #DigitaleTransformatie #Cloudoe #SocialDeal #Genesys #KlantcontactMetKarakter #SamenSterk #EfficiรซntieInService