Slimmer werken, meer aandacht

๐—ฆ๐—น๐—ถ๐—บ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐—ป, ๐—บ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฎ๐—ฐ๐—ต๐˜
Je wordt gebeld door een klant, je stelt vragen, maar je klant heeft dit al meerdere keren verteld en zijn probleem moeten uitleggen. Hierdoor neemt de frustratie bij de klant toe, terwijl jij aan het zoeken bent in meerdere systemen. Het gebeurt waarschijnlijk vaker dan je zou willen toegeven, het ligt niet aan je service maar simpelweg omdat de systemen niet meewerken.


Wanneer informatie verspreid is over verschillende plekken/systemen, wordt klantgericht werken een uitdaging. Je wilt dat alles samenkomt zoals processen, data en communicatie, zo creรซer je tijd voor belangrijke dingen. Medewerkers kunnen zich focussen op het gesprek en hoeven niet eindeloos te zoeken, hierdoor voelen klanten zich gehoord en geholpen. Met een positief resultaat, minder frustratie, meer vertrouwen en een klantbeleving die klopt vanaf het eerste moment.


Meer weten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op!

#KlantcontactMetKarakter #SlimmerWerken #DigitaleTransformatie #EfficiรซntieInService #CustomerExperience #CX #Klantgerichtheid