Talkdesk.
Sta je voor nieuwe uitdagingen nu je klantenservice is gegroeid van een compact team naar meer dan 20 agents? Merk je dat je huidige ticketingsysteem en werkprocessen niet meer voldoen aan de groeiende uitdagingen van je bedrijf? Maak je klaar voor de volgende stap met Talkdesk! Met meer dan 70 out-of-the-box integraties biedt Talkdesk een flexibele en gebruiksvriendelijke klantcontactsoftware die perfect past bij jouw groeiende behoeften. Benieuwd hoe Talkdesk jou kan helpen bij het stroomlijnen van je klantinteracties? Neem contact met ons op voor meer informatie!

Integraties

AI integrated

End-to-end

Waarom Talkdesk?

Artificial Intelligence als basis van moderne klantbeleving

Betere klantervaringen beginnen met Artificial Intelligence. Met AI kun je moeiteloos reageren op klantbehoeften, gepersonaliseerde service bieden en zelfs toekomstige behoeften voorspellen. Deze waardevolle inzichten helpen je echt naar jouw klanten te luisteren.

De Talkdesk CX Cloud™ en Industry Experience Clouds™ zijn uitgerust met generatieve AI om jouw klantenservice te automatiseren, agents te ondersteunen, verborgen kansen bloot te leggen en AI operationeel te maken.

Dit gezamenlijk leidt tot verbeterde klantbelevingen en wie wil dat nou niet!