De klant voorop met Genesys Cloud.
Jouw klanten zijn veeleisender dan ooit. Ze willen snel een antwoord, op een zelfgekozen moment en via een zelfgekozen kanaal. Wat naast telefoon of mail, steeds vaker via een chat-gesprek of een social media-interactie is. Hoe speel je hierop in? 

Jouw klanten een optimale en consistente service-ervaring bieden, over alle communicatiekanalen heen. Dat realiseren we met Genesys Cloud. Een zeer geavanceerde alles-in-één-oplossing voor het contactcenter, waarmee je jouw contact met klanten meer betekenis geeft. Ook heeft Genesys Cloud vergaande Workforce Management oplossingen waardoor je jouw werknemerstevredenheid verbeterd en op peil houdt. Bijvoorbeeld door de mogelijkheden om meer data gedreven te werken.  

Flexibel instelbaar

Slimme workflows

Slimme workflows

Overal online bereikbaar

Waarom Genesys Cloud?

Cloudoe implementeert, configureert, onderhoudt en ondersteunt met Genesys Cloud een hele omvangrijke Alles-in-1 oplossing, van de Marktleider in Klantcontact. In Gartner rapporten is Genesys Cloud altijd te vinden in de categorie Visionair en dat is niet meer dan terecht. Voeg dit excellente platform samen met de excellente diensten van Cloudoe en je hebt een in de markt uniek combinatie van mogelijkheden en vaardigheden.

Het Genesys Cloud platform is ontworpen met integratie en flexibiliteit in gedachten. Het is opgebouwd uit API's gecombineerd met een zeer intuïtieve Agent / Supervisor / Beheer applicatie. Doordat het gebaseerd is op API's is integreren met Genesys Cloud zeer eenvoudig en krachtig. Alle klanten van Cloudoe hebben in enige vorm integraties of stukken van de oplossing die op maat zijn gemaakt voor de betreffende klant, waardoor afhandelen van Klantcontacten zo efficiënt mogelijk wordt gemaakt.

Als het gaat om flexibiliteit op het gebied van investering, dan is Genesys Cloud ook goed doordacht. Bij meergebruik worden licenties per maand gefactureerd. Bij additionele diensten (bovenop standaard licentietypes CX1, CX2 en CX3) betaalt u alleen als deze ook daadwerkelijk door een gebruiker gebruikt wordt.

Niet onbelangrijk: Cloudoe integreert indien gewenst Genesys Cloud ook met de Cloudoe Bereikbaarheid (SIP Trunk) dienst, waardoor losse abonnementen voor telefonie niet meer nodig zijn en Cloudoe het enige aanspreekpunt wordt in de Klantcontact keten. Neem contact met ons op voor een uitgebreide presentatie en demo over dit platform én onze onderscheidend Dienstverlening!