Genesys Cloud klantcontact platform
Je klanten een optimale en consistente service-ervaring bieden, over alle communicatiekanalen heen. Dat realiseren we met Genesys Cloud. Een zeer geavanceerde alles-in-één-oplossing voor je contactcenter, waarmee je jouw contact met klanten meer betekenis geeft. Bijvoorbeeld door de mogelijkheden om meer data gedreven te werken.  

Genesys Cloud technologie

Genesys is wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contactcenters. 

Je klant is veeleisender dan ooit. Deze wil snel een antwoord, op een zelfgekozen moment en via een zelfgekozen kanaal. Wat naast telefoon of mail, steeds vaker via een chatgesprek of social media is. Hoe speel je hierop in? 

Datagedreven klantbeleving

Genesys Cloud is een uiterst flexibel platform met veel integratiemogelijkheden. Het biedt jouw contactcenter de mogelijkheid omnichannel te communiceren met klanten, samen te werken (ook vanuit huis) en de nieuwste technologieën te benutten. Je zorgt hiermee voor meer efficiëntie in je werkproces en een meer datagedreven klantbeleving: op het juiste moment, de juiste hulp. En dat zorgt voor meer tevredenheid, meer conversie en meer loyaliteit. 

Met de keuze voor Genesys verzeker je jezelf van innovatieve en duurzame oplossing. Het platform groeit met je mee. 

Functionaliteiten

Eén interface voor al je omnichannel klantcontact (telefonie/voice, e-mail, social media, web-chats).

Samenwerking via Microsoft Teams.

Eenvoudige integratie met CRM-  en ERP-systemen.

Geautomatiseerde service (door Artificial Intelligence (AI).

Proactieve service (bijvoorbeeld door op basis van webgedrag en voorspellend vermogen een chatconversatie te starten).

Een compleet klantbeeld voor je  callcenter agents, waardoor klantcontact kwalitatiever en doelgerichter wordt (denk aan contacthistorie, openstaande facturen).

Schrijf je nu in voor ons kennisevent:
Clouday The Magic

Donderdag 09.11.2023

Meld je aan!