DutchEnglishFrenchGerman

CLOUDOE Klantcontact™

Genesys Cloud technologie gecombineerd met deskundige ontzorging.

In een wereld waarin de verwachtingen van de klantenservice razendsnel veranderen, biedt Genesys Cloud een aanzienlijk concurrentievoordeel.

Met het juiste platform heb je inzicht in de beschikbaarheid van je medewerkers en ben je er zeker van dat jouw team je klanten op de juiste manier ondersteunt. Als je niet weet wat er gebeurt, kost het je tijd, geld en uiteindelijk je klanten. Daarbij past een platform dat alle kanalen van je klanten verbindt zodat je met je klanten communiceert op de manier die het beste bij jou én hen past.

De wereld van vandaag is “altijd-aan”, altijd verbonden. Klanten hebben hogere verwachtingen en meer invloed dan ooit tevoren. Ze gebruiken smartphones en andere apparaten wanneer ze communiceren en verwachten van jouw organisatie dat die keuzes worden ondersteund. Met het juiste klantcontact platform ben je altijd voorbereid op de veranderende verwachtingen van je klanten. Je zoekt een eenvoudig, krachtig en flexibel platform, zodat je je tijd kunt besteden aan klanten in plaats van aan de software.

Plan demo
Kijk video

FUNCTIONALITEITEN GENESYS CLOUD  

  • Artificial Intelligence gebaseerde data-analyse verhoogt de nauwkeurigheid van prognoses en planningen

  • Routeren en afhandelen van omnichannel interacties zoals spraak, e-mail, webchat, IVR, Social etc.

  • Inbound en outbound interacties

  • Outbound campagnes

  • Eenvoudige integratie met andere software door moderne API’s

  • Spraakgestuurde IVR (Interactive Voice Response) voor slimme routering of selfservice

  • Quality Management geeft inzicht waardoor je in staat bent de prestaties van je medewerkers te optimaliseren door training en feedback

  • CoBrowsing voor ondersteuning van je website bezoekers en het verhogen van de conversie

  • Geavanceerde wachtrijmanagement zorgt ervoor dat klanten snel met de best gekwalificeerde medewerker wordt doorverbonden

  • Skills-gebaseerde routing

  • Bulls-eye routing

  • Prioriteit en beschikbaarheid routing

  • Real-time monitoring en historische operationele rapportages

  • Koppeling met CRM-gegevens