Maak van elke klantinteractie een succes!

Cloudoe biedt klantcontact oplossingen, volledig afgestemd op de behoefte van jouw klanten en organisatie.

Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton
Wilfred van der Lee, Partner at Grant Thornton

hoe we helpen

Hoe wij klantcontact verbeteren.

1

Een efficiëntere en hogere kwaliteit van het klantcontact

Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap

Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent

Cloudoe implementeert een op maat gemaakt knowledge center dat gebruikt kan worden voor het ophalen van kennis voor elk bedrijfsonderdeel

Krijg inzicht in alle servicelevels en individuele agenten. Hiermee kun je als organisatie datagericht sturen op het optimaliseren van de klantcontactfunnel en agentperformance

2

Losse systemen samen in één centrale oplossing

Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap

Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent

Alle informatie wordt in real-time bijgehouden

Cloudoe maakt dashboards gebaseerd op de behoefte van elk type medewerker

3

Centrale en digitaal kennisoverzicht op een overzichtelijke plek

Nieuwe inzichten en ontwikkelingen worden geïmplementeerd, hierbij verzorgen we een onboarding

Cloudoe blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, daarbij informeren we onze klanten over de nieuwe mogelijkheden

Cloudoe maakt gebruik van AI technologieën om het klantcontact te verbeteren zoals emotie detectie bij telefonische gesprekken en automatische samenvattingen van klantgesprekken