Cloudoe biedt klantcontact oplossingen, volledig afgestemd op de behoefte van jouw klanten en organisatie.
hoe we helpen
Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap
Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent
Cloudoe implementeert een op maat gemaakt knowledge center dat gebruikt kan worden voor het ophalen van kennis voor elk bedrijfsonderdeel
Krijg inzicht in alle servicelevels en individuele agenten. Hiermee kun je als organisatie datagericht sturen op het optimaliseren van de klantcontactfunnel en agentperformance
Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap
Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent
Alle informatie wordt in real-time bijgehouden
Cloudoe maakt dashboards gebaseerd op de behoefte van elk type medewerker
Nieuwe inzichten en ontwikkelingen worden geïmplementeerd, hierbij verzorgen we een onboarding
Cloudoe blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, daarbij informeren we onze klanten over de nieuwe mogelijkheden
Cloudoe maakt gebruik van AI technologieën om het klantcontact te verbeteren zoals emotie detectie bij telefonische gesprekken en automatische samenvattingen van klantgesprekken