Aon

Sinds 2011 heeft Aon, voorheen Meeus, de oplossingen van Genesys/Interactive Intelligence omarmd. Wat begon met PureConnect (CIC), groeide door de jaren heen uit tot een uitgebreide suite van functionaliteiten. De dynamische wereld van Aon bracht telkens nieuwe eisen met zich mee op het gebied van contactafhandeling, rapportage en beheer, die consistent werden ingevuld met de PureConnect-oplossing van Genesys.

In 2020 sloot Aon zich aan bij Cloudoe om de volgende stap naar de cloud te zetten met Genesys Cloud. Door de uitgebreide kennis over beide platformen binnen Cloudoe was deze stap dan ook logisch. Momenteel staan we aan het begin van de migratie van hun huidige On-Premise oplossing naar een nieuwe Genesys Cloud oplossing. En dit doen we in een sterk veranderende omgeving binnen Aon. Een leuke uitdaging waar Cloudoe goed in mee kan gaan en zorgdraagt voor een perfecte overgang.

De huidige oplossing biedt een breed scala aan functionaliteiten, waaronder de routing van telefonie, (web)callback en e-mail, waardoor klantcontacten efficiënt worden afgehandeld. Daarnaast integreert het naadloos met een op maat gemaakt CRM-systeem, waardoor nauwkeurige klantidentificatie en contactregistratie mogelijk zijn. Complexe werkstromen, ook wel workflows genoemd, worden ingezet om ervoor te zorgen dat klanten altijd bij de juiste medewerker terechtkomen voor de benodigde informatie. Bovendien biedt de oplossing een koppeling met Business Intelligence, waardoor waardevolle inzichten en analyses kunnen worden verkregen. Tot slot zorgt kwaliteitsbewaking ervoor dat de hoogste standaarden worden gehandhaafd in de klantenservice, waardoor een optimale klantbeleving wordt gegarandeerd.

In onze kanaalstrategie kijken we bewust naar de doelgroep van elke business-propositie. Mail en telefonie zijn over de hele breedte onze hoofdkanalen en dat vullen we aan met een chatbot, livechat, WhatsApp en webcare via Facebook Messenger en Twitter”, vertelt Olav Velthuis. “Het klantprofiel bepaalt de kanaalkeuze, het ene contactkanaal past nu eenmaal beter bij een specifiek klantprofiel dan het andere.”

Na een periode zonder actieve ondersteuning heeft Aon gekozen voor Cloudoe als partner.
Velthuis: “We hebben behoefte aan een supportpartner met goede kennis van zaken en die met ons meedenkt. Een partner die niet alleen onze opdrachten uitvoert maar ook proactief te werk gaat en met die frisse blik van buiten die onze eigen bedrijfsblindheid tegengaat. Cloudoe voldoet ruimschoots aan die wensen en zijn ook nog eens dedicated partner van Genesys. Zij kennen de oplossingen van marktleider Genesys door en door en kunnen ons dan ook goed helpen om zo veel mogelijk te profiteren van de mogelijkheden van het platform.
- Olav Velthuis, manager Quality, WFM & Process, Aon

Ontdek de mogelijkheden van Cloudoe voor jouw organisatie!

Edward

 staat je graag te woord!

Neem contact op