TOMRA Collections

TOMRA Collections, bekend van de emballageautomaten in supermarkten, ondersteunt klanten wereldwijd met het inleveren van lege flesjes en blikjes. Met een groeiend aantal klantvragen via onder andere telefonie, e-mail, WhatsApp en klantportalen, ontstond de behoefte aan één centraal platform voor klantcontact. De wens: een schaalbare, toekomstbestendige oplossing die in meerdere landen inzetbaar is.

Samen met Cloudoe maakte TOMRA de overstap naar Genesys Cloud, waarbij de oplossing werd uitgerold over meerdere landen en business units waaronder Nederland, Portugal, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Oostenrijk, Polen en binnenkort ook Slowakije.

Belangrijke stappen in het proces:

In kaart brengen wat telt: Samen met TOMRA brachten we de behoeften, knelpunten en ambities in beeld. Een praktische start voor een oplossing die écht past.

Internationale opzet, lokale werking: We richtten Genesys Cloud in als centraal platform, met aparte omgevingen per land. Zo werkt ieder team lokaal op z’n eigen manier, terwijl er toch centraal overzicht en sturing mogelijk is.

Alles op één plek: Van e-mail en telefonie tot WhatsApp en klantportalen, alle klantkanalen en systemen zijn gekoppeld. Dat maakt werken makkelijker én zorgt voor overzicht.

“We waren op zoek naar een nieuwe provider voor onze telefonie. Na positieve ervaringen van onze Australische collega’s met Genesys, en na de fijne kennismaking met Cloudoe, was de keuze snel gemaakt. Wat Cloudoe onderscheidt is hun betrokkenheid. Ze staan naast ons, denken vooruit en maken het gewoon goed geregeld.” - Mandy van Driel, Manager Customer Service Center TOMRA Collection

Ontdek de mogelijkheden van Cloudoe voor jouw organisatie!

 staat je graag te woord!

Neem contact op

Volgende