Natuurlijk wil je klanten graag direct te woord staan, maar eenvoudig is dit niet altijd. Als je ondertussen ook andere werkzaamheden te doen hebt bijvoorbeeld. En andersom geldt ook: jouw werkzaamheden zijn lastig uit te voeren, als je continu gestoord wordt met telefoontjes. Onafhankelijkheid van apparaten of uitbreiding van je communicatiemogelijkheden, biedt dan uitkomst.
Met ons eigen Unified Communications Cloud telefonieplatform bieden we je een geavanceerde oplossing voor je telefonische bereikbaarheid. Je maakt zelf de keuze voor apparaten (denk aan: een headset, vaste lijn, smartphone of laptop). Overal waar je toegang hebt tot internet, ben je nu bereikbaar.Ook zijn de communicatiemogelijkheden eenvoudig uit te breiden, bijvoorbeeld met chat of videobellen. Omdat je niet langer afhankelijk bent van apparaten en media, optimaliseer eenvoudig je communicatie én je bedrijfsprocessen. En daar wordt iedereen blij van.
Sinds corona is communiceren met Microsoft Teams (dé centrale internetomgeving waar je meetings opzet, met collega’s communiceert en documenten deelt) populairder dan ooit. Bij Cloudoe hebben we iets slims ontwikkeld: TeamsUP. Dit is een Teams-integratie met hosted telefonie. Alle functionaliteiten van telefonie én de voordelen van Teams zijn hierin gecombineerd. Je belt nu met je vaste telefoonnummer via Microsoft Teams. Zowel bedrijfsinstellingen, zoals keuzemenu’s, speciale routeringen en directenummers, blijven actief.
Cloudoe is als zelfstandig Telecom Operator geregistreerd bij de Autoriteit Consument en Markt en Vereniging COIN. Wij beheren zelf telefoonnummers en bieden voordelige SIP-trunk (internettelefonie) oplossingen.