đđšđšđ˛đ đ¯đļđˇ đąđ˛ đĩđŽđģđą đēđ˛đ đđ˛đģđ˛đđđ đđšđŧđđą đđĢđ°
Misschien herken je het; lange wachttijden, steeds opnieuw jouw verhaal doen of naar verschillende medewerkers gestuurd worden. Tegenwoordig heeft niemand naar nog geduld voor, je wil gehoord, snel geholpen en serieus genomen worden.
â
De krachtigste variant van Genesys Cloud CX bied jou de mogelijkheid om dit te realiseren. Genesys Cloud CX4 is het meest complete pakket binnen het Genesys-platform. De andere varianten zoals Genesys Cloud CX3 brachten alle klantkanalen van voice en e-mail tot chat en social media, samen in ÊÊn omgeving, versterkt met geavanceerde AI-functionaliteiten. Kies je voor CX4, dan krijg je daar een belangrijk voordeel bij: voorspelbare kosten. Je ontvangt per agent 30 AI tokens. Geen verrassingen, wel maximale grip op je uitgaven Ên je klantbeleving.
â
Meer weten? đĄđ˛đ˛đē đ°đŧđģđđŽđ°đ đēđ˛đ đŧđģđ đŧđŊ!