3 min

08-02-2024

Nieuw parnerschap met Talkdesk

Cloudoe sluit een nieuw partnerschap met Talkdesk om bedrijven te helpen betere klantbelevingen te bieden.

Vandaag kondigen we samen met Talkdesk®, Inc. ons wederzijdse partnerschap aan. Talkdesk is een wereldwijde leider op het gebied van cloud contact centers voor bedrijven die zich richten op klanten en biedt contact center-oplossingen die organisaties kunnen gebruiken om het potentieel van geweldige klantbelevingen (CX) te ontsluiten.

Met de combinatie van bedrijfsprestaties op schaal en eenvoud voor consumentenstelt Talkdesk CX Cloud bedrijven in staat om contact center-operaties eenvoudig aan te passen aan de veranderende behoeften van klanten, klantenservice en verkoopteams, wat resulteert in verhoogde productiviteit, klanttevredenheid en kostenbesparingen.

Martien Verhoeven, CEO van Cloudoe: "We zijn enthousiast over het toevoegen van een nieuwe partner aan ons huidige dienstenaanbod, Talkdesk! Cloudoe wil de leidende CX-partner worden in onze regio voor elke branche waar Customer eXperience ertoe doet. De wederzijdse erkenning van flexibiliteit, overlappende cultuur en passie voor klantcontact waren doorslaggevende factoren voor onze samenwerking met Talkdesk. Met onze ruim tien jaar ervaring hebben wij veel vertrouwen in de toekomst. Wij zullen een zeer succesvol partnerschap opbouwen en kijken uit naar de klantorganisaties die we samen zullen bedienen."

Talkdesk integreert de kracht van AI in elk aspect van zijn producten en diensten. Onder de meest recente innovaties introduceerde Talkdesk de eerste human-in-the-loop-technologie voor contactcenters. Het bedrijf verandert ook het CX-landschap met de eerste specifiek voor industrie gebouwde producten voor contactcenters.

“De klantervaring is hard op weg om de producten en diensten die organisaties leveren te overschaduwen en de belangrijkste drijfveer te worden voor het opbouwen van merkvertrouwen en -loyaliteit”, aldus Stew Hale, Vice President of Resellers & Channels EMEA bij Talkdesk. “Organisaties erkennen dit steeds meer en evolueren hun contactcenter tot een strategische bron voor het aantrekken van betere klantervaringen. Cloudoe zet zich in om bedrijven te helpen die transformatie te maken en betere klantervaringen te creëren met Talkdesk-software die het best past bij hun unieke behoeften en CX-doelstellingen”