Nederlandse Loterij

Begin 2018 begonnen de gesprekken tussen Cloudoe en de Nederlandse Loterij Organisatie (NLO), de drijvende kracht achter de Staatsloterij, Lotto, Toto en Lucky Day. Als een innovatieve organisatie zet de Nederlandse Loterij zich al jaren in om haar klanten ambitieuze doelen te bieden. Om deze doelen te bereiken, vertrouwt de Nederlandse Loterij consequent op Cloud-oplossingen en ontwikkelt zij koppelingen en integraties om haar klanten op maat te bedienen. Cloudoe is sinds 2018 de partner van keuze voor zowel de Genesys Cloud-dienstverlening als voor de Cloudoe Telefoniediensten van de Nederlandse Loterij.  De Genesys Cloud oplossing is geïntegreerd met de WorkForce Management tooling, Business Intelligence, Salesforce en natuurlijk met de Apps die de Nederlandse Loterij biedt. De Nederlandse Loterij zet Genesys Cloud in om locatie en tijdstip onafhankelijk te kunnen werken, want de diensten van Nederlandse Loterij zijn voor een groot gedeelte 24/7 beschikbaar.


Belangrijke kenmerken van het project waren onder andere klantgerichtheid, met een centrale focus bij de NLO, een strategie die gericht is op "Alles in de Cloud", naadloze integratie met Salesforce, koppelingen met het Data Warehouse en Business Intelligence, integratie met diverse apps, en de mogelijkheid om locatie- en tijdonafhankelijk te werken met een 24/7 beschikbaarheid.

Cloudoe heeft de implementatie uitstekend uitgevoerd en is met hun kennis en expertise op gebied van contactcenters een absolute meerwaarde voor ons!” - Nederlandse Loterij

Ontdek de mogelijkheden van Cloudoe voor jouw organisatie!

Edward

 staat je graag te woord!

Neem contact op