๐ฎ๐ฐ/๐ณ ๐๐ฒ๐ฟ๐๐ถ๐ฐ๐ฒ ๐บ๐ฒ๐ ๐ฏ๐ฒ๐ต๐๐น๐ฝ ๐๐ฎ๐ป ๐๐
Het is 21:45 en je klant zit op de bank, laptop op schoot met een simpele vraag, maar toch belangrijk genoeg om โm meteen opgelost te willen hebben. In plaats van een wachtmuziekje of een formulier, krijgt de klant direct antwoord. Dรกt is Talkdesk Autopilot. Deze AI-gestuurde assistent neemt geen pauze en heeft geen slaap nodig om op elk moment van de dag jouw klant op de beste manier te helpen.
โ
De klant hoeft niet te wachten en krijgt op elk moment van de dag een duidelijk antwoord, ook als jouw menselijke agent niet beschikbaar is. Geen druk op de lijnen, geen rijen in de chat. Medewerkers houden tijd over voor gesprekken die er รฉcht toe doen, de complexe, gevoelige of verrassende vragen.
โ
Technologie is pas waardevol als het mensen beter maakt in wat ze doen. Talkdesk Autopilot is daar een goed voorbeeld van: een tool die klantcontact makkelijker, efficiรซnter รฉn persoonlijker maakt.
โ
Wil je weten wat er mogelijk is met Autopilot binnen jouw organisatie? Wij denken graag met je mee, neem contact met ons op!
โ