๐๐ผ๐ฒ ๐ธ๐ฎ๐ป ๐ท๐ฒ ๐ท๐ผ๐๐ ๐๐ฒ๐ฎ๐บ ๐ต๐ฒ๐ ๐ฏ๐ฒ๐๐๐ฒ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ๐ฏ๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐ถ๐ฑ๐ฒ๐ป ๐ผ๐ฝ ๐๐?
Je wil AI toevoegen aan het klantcontact, maar je hebt geen idee waar je moet beginnen en op welke manier je je collegaโs het beste kan voorbereiden. We nemen je mee in de belangrijkste stappen!
โ
๐ฉ๐ผ๐ผ๐ฟ๐ฏ๐ฒ๐ฒ๐น๐ฑ๐ฒ๐ป ๐บ๐ฎ๐ธ๐ฒ๐ป ๐ต๐ฒ๐
AI is een abstract begrip, iedereen heeft er wel van gehoord maar wat betekent het nou eigenlijk? Door een inkijkje te geven in hoe AI in de praktijk werkt krijgen jouw medewerkers er een beter beeld bij. Verhalen van andere kunnen hier ook bij helpen, wat zijn hun valkuilen geweest of nog belangrijker wat zijn de positieve kanten van AI binnen jouw team.
โ
๐๐ผ๐๐๐ฒ๐ป ๐บ๐ฎ๐ธ๐ฒ๐ป
De technologie is nieuw voor mensen, het zal dus ook niet allemaal in een keer goed gaan. Laat je werknemers fouten maken en geef ze vertrouwen. Deel je eigen fouten, hier kunnen andere weer van leren en dit versnelt het leer proces.
โ
๐๐ฒ๐๐ฟ๐ฒ๐ธ ๐ท๐ฒ ๐๐ฒ๐ฎ๐บ
Jouw eigen mensen zitten boven op het klantcontact, zij weten het beste als er ergens kansen liggen of juist knelpunten. Bespreek dit met elkaar en wees een luisterend oor. Door een stuk co-creatie te doen wordt het systeem ook van jouw team en werk je samen aan beter klantcontact!
โ
๐๐ฒ๐ฒ๐ณ ๐๐ฝ๐ฑ๐ฎ๐๐ฒ๐, ๐ต๐ผ๐๐ฑ ๐ท๐ฒ ๐๐ฒ๐ฎ๐บ ๐ผ๐ฝ ๐ฑ๐ฒ ๐ต๐ผ๐ผ๐ด๐๐ฒ
Verandering waar je geen grip op hebt, kan heel frustrerend zijn. Geef je collegaโs updates, deel je successen en houd iedereen op de hoogte. Transparantie geeft je collegaโs vertrouwen en dat zorgt weer voor groei.Kortom neem de tijd en geef jouw medewerkers de ruimte om AI te leren kennen, dit zorgt voor het beste resultaat
โ
Wil je weten wat er mogelijk is binnen jouw organisatie? Wij denken graag met je mee.