Recap Genesys Future of CX

๐—ฅ๐—ฒ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฝ ๐—š๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐˜€๐˜†๐˜€ ๐—™๐˜‚๐˜๐˜‚๐—ฟ๐—ฒ ๐—ผ๐—ณ ๐—–๐—ซ ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐˜
Ook dit jaar waren we er weer bij met onze eigen stand, het Genesys Future of CX event in Fort Voordorp. Samen met vakgenoten, klanten en partners doken we in de nieuwste ontwikkelingen rond AI, empathie en natuurlijk de automatisering in klantcontact. Het thema van dit jaar: โ€˜Leading in the Experience Economyโ€™.

Een van de hoogtepunten was de paneldiscussie met DELTA Fiber, BOL en Technische Unie. Zij deelden hun visie en ervaringen over de toekomst van CX en hoe bedrijven hierin het verschil kunnen maken. Het programma bood naast keynotes en panels ook verschillende breakoutsessies die stuk voor stuk inspirerend waren.

We zijn trots dat we ook dit jaar weer aanwezig waren met onze eigen stand. Dankjewel aan iedereen die bij ons langs is gekomen voor een goed gesprek, onder het genot van een Bossche bol.

Heb je vragen of ben je benieuwd hoe we deze inzichten binnen jouw bedrijf kunnen toepassen? Neem dan contact met ons op!

โ€